پرینتر جوهر افشان چهار کاره اپسون Epson Pro WF-6530
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

پرینتر اپسون Pro WF-6530

قابلیت: پرینتر، اسکن، کپی و فکس
چاپ: رنگی و سیاه و سفید
تکنولوژی چاپ: جوهر افشان
سرعت چاپ سیاه و سفید: 
یک رو 24 و دورو 15 برگ در دقیقه
سرعت چاپ رنگی: یک رو 24 و دورو 15 برگ در دقیقه
رزولوشن چاپ: 1200*4800 dpi
حداکثر سایز کاغذ: A4

معرفی و بررسی چاپگر چهار کاره جوهر افشان اپسون Pro WF-6530

اگر قصد خرید پرینتر چهار کاره رنگی جوهر افشان دارید و به دنبال یک پرینتر با کیفیت و قدرتمند هستید، پرینتر جوهر افشان چهار کاره اپسون Epson Pro WF-6530 را مدنظر داشته باشید! این پرینتر امکان چاپ، کپی، اسکن و فکس را برای شما فراهم می آورد و یکی از بهترین پرینترهای جوهر افشان موجود در بازار به حساب می آید.

چاپگر چهار کاره جوهر افشان اپسون WF-6530 کیفیتی عالی در چاپ رنگی و وضوحی فوق العاده در پرینت متن های سیاه و سفید را به شما ارائه می دهد و در عین حال نسبت به پرینترهای جوهر افشان هم رده و پرینترهای لیزری تا 50 درصد مصرف جوهر کمتری دارد. بنابراین می توان گفت این پرینتر چند کاره برای کسانی عرضه شده که به دنبال بالاترین کیفیت با کمترین میزان هزینه هستند.

 

معرفی و بررسی چاپگر چهار کاره جوهر افشان اپسون Pro WF-6530

 

قابلیت ها و مشخصات فنی پرینتر چهار کاره اپسون Pro WF-6530

پرینتر چهار کاره اپسون Pro WF-6530 برای استفاده در شرکت ها، سازمان ها و ادارات کوچک ارائه شده و توانایی انجام 50 هزار پرینت در ماه را دارد. البته لازم به ذکر است که از جانب شرکت اپسون توصیه شده تا از این دستگاه برای انجام 4000 پرینت در ماه استفاده شود تا طول عمر دستگاه به مرور زمان کاهش نیابد.

در کنار کیفیت عالی در چاپ، باید به سرعت مطلوب پرینتر جوهر افشان چهار کاره اپسون Epson Pro WF-6530 در هنگام پرینت و کپی های متوالی اشاره کنیم. سرعت این پرینتر جوهر افشان اپسون Epson در هنگام چاپ یک رو به 24 برگ در دقیقه و در هنگام چاپ دو رو به 15 برگ در دقیقه می رسد که برای یک پرینتر جوهر افشان، با کیفیت چاپ عالی بسیار مناسب است. همچنین سرعت پرینتر اپسون WF-6530 در هنگام کپی برابر با 19 برگ در دقیقه می باشد.

از جمله ویژگی های پرینتر جوهر افشان چهار کاره اپسون مدل Epson Pro WF-6530 در هنگام کپی می توان به امکان کپی دو رو اتوماتیک، ارائه پیش نمایش، تغییر اندازه کپی، تنظیم تراکم و غلظت رنگ و کپی کارت شناسایی اشاره کرد.

قابلیت ها و مشخصات فنی پرینتر چهار کاره اپسون Pro WF-6530

مجهز بودن به وای فای یکی از ویژگی های کاربردی پرینتر چند کاره اپسون WF-6530 است. این ویژگی به شما اجازه می دهد تا بدون نیاز به کابل کشی و استفاده از شبکه و روتر، تمام دستگاه هایی را که از وای فای برخوردارند (مانند گوشی ها و تبلت های اندرویدی، آیفون، آیپد، لپ تاپ و...)، به صورت مستقیم به پرینتر وایرلس دار متصل کرده و فایل های موجود بر روی آنها را پرینت بگیرید. در صورتی که دسترسی به وای فای برای شما فراهم نبود، می توانید گوشی یا تبلت خود را از طریق   فناوری NFC به چاپگر جوهر افشان اپسون WF-6530 متصل کنید. برای استفاده از این فناوری تنها کافی است که گوشی خود را به پرینتر نزدیک کنید تا پرینتر گوشی را شناسایی کنید. توجه داشته باشید که گوشی یا تبلت شما باید از قابلیت اتصال NFC برخوردار باشد.

امکان استفاده از پرینتر جوهرافشان چند کاره اپسون WF-6530 در شبکه های کابلی نیز وجود دارد. پس اگر قصد استفاده از این پرینتر را به صورت گروهی در محل کار خود دارید، این امکان برای شما وجود دارد. ضمن اینکه بر روی بدنه این پرینتر تحت شبکه پورت USB 2.0 نیز تعبیه شده و قادر به اتصال پرینتر به کامپیوتر یا لپ تاپ از طریق کابل USB خواهید بود.

قابلیت ها و مشخصات فنی پرینتر چهار کاره اپسون Pro WF-6530

کارتریج و مواد مصرفی پرینتر جوهرافشان Epson Pro WF-6530

در رابطه با کارتریج پرینتر جوهر افشان اپسون WF-6530 باید به این نکته اشاره کنیم که این پرینتر با کارتریج های سری 748 و 748XL سازگار است. ظرفیت چاپ سیاه و سفید این کارتریج ها به ترتیب برابر با 2500 و 5000 برگ و ظرفیت چاپ رنگی آنها به ترتیب برابر با 1500 و 4000 برگ می باشد و شما را برای مدتی طولانی از خرید کارتریج جدید بی نیاز می کند. باید به این نکته اشاره کنیم که در هنگام تعویض کارتریج حتماً دقت باشید که از کارتریج اپسون Epson در پرینتر جوهرافشان Epson Pro WF-6530 استفاده کنید تا به کیفیت عملکرد آن آسیب وارد نشود.

سینی اصلی پرینتر جوهر افشان چهار کاره اپسون Epson Pro WF-6530 گنجایش قرارگیری 500 برگ و سینی چند منظوره آن ظرفیت 80 برگ را دارد و شما می توانید از کاغذهایی در اندازه A4، A6، کاغذهای مخصوص چاپ عکس و کاغذهای مات و براق اپسون به عنوان کاغذ ورودی به این پرینتر بهره ببرید.

کارتریج و مواد مصرفی پرینتر جوهرافشان Epson Pro WF-6530

پرینتر جوهر افشان چهار کاره اپسون Epson Pro WF-6530

در صورتی که به تهیه اسکن از اسناد خود نیاز پیدا کردید، پرینتر جوهر افشان چهار کاره اپسون Epson Pro WF-6530 در این زمینه هم به کار شما خواهد آمد. اسکنر تعبیه شده در این پرینتر جوهرافشان اپسون EPSON از نوع تخت و مجهز به منبع تغذیه خودکار دو جهته (ADF) با ظرفیت 50 برگ می باشد و با رزولوشن نوری 2400 dpi از اسناد کاغذی، کارت شناسایی، کتاب، مجله و... اسکن تهیه می کند. از این جهت می توان از کیفیت عالی فایل های اسکن شده با این اسکنر اطمینان کامل داشت.

سازگاری با نرم افزار ادیت عکس اپسون، امکان تهیه فایل های PDF رمزگذاری شده از اسناد اسکن شده و ذخیره فایل های خروجی بر روی حافظه های USB و سرویس های ابری (شامل ایمیل) بخش دیگری از ویژگی های اسکنر موجود در چاپگر جوهرافشان اپسون WF-6530 هستند.

پرینتر جوهر افشان چهار کاره اپسون Epson Pro WF-6530

همان طور که اشاره شد پرینتر چند کاره رنگی اپسون WF-6530 به مودم فکس نیز مجهز است و از قابلیت ارسال و دریافت فکس به هر دو صورت سیاه و سفید و رنگی بهره می برد. این دستگاه در کمتر از سه ثانیه فکس های شما را ارسال می کند و امکان ذخیره 550 فکس ارسال یا دریافت شده در حافظه آن وجود دارد.

ویژگی دیگری که باید به آن اشاره کنیم، پشتیبانی پرینتر جوهر افشان رنگی اپسون 6530 از فناوری پرینت از راه دور است. برای استفاده از این قابلیت ابتدا باید پرینتر خود را در یکی از سرویس های ارائه دهنده این فناوری (مانند Fire OS، Apple AirPrint، Google Cloud Print، Epson Email Print و Epson Remote Print) ثبت کنید. پس از آن می توانید در هر موقعیت جغرافیایی که هستید، فایل های خود را از طریق اینترنت به پرینتر جوهر افشان اپسون WF-6530 ارسال کرده و فرمان چاپ آنها را از راه دور صادر نمایید.

شما می توانید برای دریافت قیمت پرینتر رنگی و اطلاع از نحوه خرید بهترین پرینترهای جوهر افشان با شماره 73027-021 تماس بگیرید تا کارشناسان شرکت ایده برتر پارسیان در سریع ترین زمان راهنمایی لازم را به شما ارائه دهند. برای ارتباط با کارشناسان ما، از طریق ثبت سؤال در قسمت «نظرات» همین صفحه نیز می توانید اقدام کنید.

پرینتر جوهر افشان چهار کاره اپسون Epson Pro WF-6530

 




:: بازدید از این مطلب : 346
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : ایده برتر
ت : یک شنبه 28 مهر 1398
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی